Thursday, January 27, 2011

SYUKUR, PREGNANT SELEPAS 9 TAHUN PENANTIAN


Sebenarnya tengah taip nih pun masih dalam keadaan
terkejut dan happy dalam satu masa.
Terkejut sebab tak sangka...

produk yang saya sendiri rekemen & jual telah
membuat Makcik sendiri segembira ini.
Betul, macam tak tahu nak cakap apa
bila menerima SMS dari Makcik Ani
(dia adalah adik ipar Mak saya)

bahawa dia sudah 7 minggu mengandung
setelah pemakaian Premium Beautiful secara konsisten
dan memakan Herba Maharani (Pil Kesihatan utk wanita
luar dan dalam).

Sebenarnya, masa saya rekemen
produk Premium Beautiful kepada makcik saya yang
memang teringin nak kuruskan badan, kegunaan
untuk mendapatkan baby itu bukanlah tujuan
utama sangat sejak makcik saya dah menunggu terlalu lama
untuk zuriat keduanya. Sebab itu masa awal2 saya
maklumkan kepadanya supaya apa yang dipakai nanti,
iaitu korset PB hanya sebagai USAHA dan
selebihnya TAWAKAL kepada Allah
kerana rezeki anak ini terletak padaNya jua.
Sebagai tanda sokongan, Herba Maharani
pun saya berikan
sebagai hadiah saja..
alah makcik sendiri kan... :)


Apa2 pun, saya tumpang gembira dan bersyukur
kepadaNya. Sememangnya anak ada ANugerah
dari Allah yang tak ternilai.
Tak sabar nak tunggu adik sepupu baru :)

.

Pn Ani

Kami sekeluarga



***Info tentang khasiat2 lain Herba Maharani ada DI SINI


4 comments:

AishaAminudin Thursday, January 27, 2011  

Alhamdulillah..rezeki makcik sukma..PB hebat dgn kuasa Allah..janji usaha kan

Sukma SuKkma Thursday, January 27, 2011  

Ya...kita mampu berusaha je..selebihnya Doa yg x putus2..

Redbloodsnow Friday, January 28, 2011  

wahh...alhamdulillah kan yang. Sgt happy kan bila product yg kita jual membuahkan hasil kpd pembeli :)

THUMBS UP

Sukma SuKkma Sunday, January 30, 2011  

Tuh la..tumpang happy dgn my aunt :)

Disclaimer

Copyright© by The Sand and Foam. All rights reserved.

The Sand and Foam holds copyright in the information available on this blog, unless otherwise stated.

Copyright of 3rd party found on this blog must also be respected.

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP