Monday, November 16, 2009

Senyuman di hari ke 5


Assalammualaikum,

Hai..Nama saya Nur Hanania Amani Bt Muhamad Hazwan. Saya baru je dilahirkan ke dunia pada 11 Nov 09 yang lepas. Nih la saya semasa berusia lima hari. Saya bersyukur sangat dapat lahir ke dunia yang pada pandangan mata saya agak besar. Sekarang mungkin saya hanya boleh mengesan wajah mama & papa saya. Rasanya...sebab mama saya selalu berborak dengan saya semasa saya dalam perut mama. Mama saya agak lemah sebab masih dalam berpantang, tapi saya tahu mama saya teruja dengan kelahiran saya. Jadi saya tolong mama saya update blog dia..hihi..

Saya lahir di hospital kem latihan pada pukul 1.37am. Kesian mama saya. Sudah la melahirkan saya melalui ceaser, terpaksa pula menghadapi karenah2 misi yg eksen selama 3 hari berturut2. Nanti la diaorg. Kalau saya besar nanti, bila saya berjaya jadi doktor. Saya pula mau eksen sama diaorg. Isk tak baik pulak kan..Nasib baik ramai sedara2 yang datang terutama tok ayah, tok ma, tok wan & umi saya. Atuk2 & nenek2 sedara saya pun datang. Nak tau..saya pun ada moyang rupanya. Maklum la mama saya cucu pertama moyang, jadi saya lah cicit pertama moyang Habibah ..:) Pakcik saya je sebaya saya..kembar pula tuh..mesti diaorg kacak2 bila besar nanti..hihi..Kawan2 mama papa saya pun ada datang melawat..macam Auntie Nurul,Auntie Ila,Uncle Halil..lagi sorang saya tak tahu nama..hehe..

Saya seronok sangat sebab saya dapat banyak hadiah dari atuk2 & nenek2 juga kawan2 mama papa saya. Dah macam kilang hamper saya tengok..eh takde lah..saya gurau saja..baik hati betul mereka..yang penting kunjungan mereka sangat dihargai mama papa saya..ala saya pun seronok..dapat jumpa rakan sebaya saya iaitu Nur Alya Adriana, anak kpd Auntie Lixa & Uncle Nizam..Auntie Faezah je single tapi not available..ewah..auntie Faezah,kalau auntie kahwin confirm saya datang..just bagi tahu tarikh je.. :p

Oklah..saya nak minum susu kenyang2 dulu. Babai..

p/s: Senang2 datang la rumah ye.. :D





1 comments:

Anonymous Tuesday, November 17, 2009  

wah sukma dah bersalin ke??congrats..

Disclaimer

Copyright© by The Sand and Foam. All rights reserved.

The Sand and Foam holds copyright in the information available on this blog, unless otherwise stated.

Copyright of 3rd party found on this blog must also be respected.

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP