Monday, August 2, 2010

Selepas 10 Tahun...

Majlis apa yang boleh mengumpulkan semua rakan-rakan sekolah
yang dah berpuluh tahun tak jumpa kalau bukan
Majlis Perkahwinan, Reunion Sekolah, Majlis Berbuka Puasa dan
majlis di Hari Raya.
Untuk majlis perkahwinan, dapat jemputan dari rakan sekolah,
rugi besar kalau tak hadirkan diri.
Dah dijemput, tak elok ditolak bukan?
Mana yang tidak menerima jemputan atau tidak dijemput,
terima sajalah si bahawa si rakan itu
mungkin ada sebab-sebabnya yang tersendiri.




Ini gambar kami di tahun 1999/2000 di suatu majlis Makan Malam
anjuran
Sek Men Keb Puteri Ampang.
Suci murni muda belia kan?





Ini pula, gambar tahun 2005/2006 Reunion x-ARGS 99/00
di Taman Tasik Titiwangsa
yang berjaya
mengumpulkan 50 orang
bekas-bekas pelajar ARGS.
Masa ini hanya segelintir yang sudah
mendirikan rumah tangga dan
mempunyai cahaya mata. Tapi tetap memberikan
sokongan yang jitu terhadap majlis ini.
Kalian memang terbaik!





Ini pula antara Majlis Perkahwinan yang sangat memberi kesan
dalam hidup aku, sudah tentulah
pada majlis persandingan aku pada
December 2008 lalu.

Walau tak semua dapat menghadirkan diri
tetapi sangat mengesankan.
Terima kasih atas doa & kehadiran kalian.




Dan yang paling terbaru, di Majlis Perkahwinan
bekas rakan sekolah Hilmiah bersama suaminya, Brian sabtu lalu.
Tengok betapa banyak perbezaan dulu dan sekarang.
Mana yang sudah berkahwin, mempunyai anak atau yang
sedang menunggu seru masing-masing.
Mana yang dulu slim shady, sekarang berisi mantap gitu.
Atau yang dulu agak besar, eh sekarang sangat
jelita dan vouge. Atau yang semakin cantik dan berseri tentulah
si pengantin yang diraikan.

Sangat meriah dan havoq!







"In the sweetness of friendship let there be laughter,
and sharing of pleasures."
-- Kahil Gibran







2 comments:

Nana Wednesday, August 04, 2010  

hehe gambar kt blog aku sama sebab aku cilok kt fb kau hehehe

Sukma SuKkma Wednesday, August 04, 2010  

haip..cilok yek..hehe..nak pengsan aku ari tuh ngan panasnya, ngan dukung si Nia lg..sib baik meriah ngan mmber2 lama..kwsn sebelah tasik pun blh panas cenggitu.. ;)

Disclaimer

Copyright© by The Sand and Foam. All rights reserved.

The Sand and Foam holds copyright in the information available on this blog, unless otherwise stated.

Copyright of 3rd party found on this blog must also be respected.

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP