Monday, June 14, 2010

Weekend with the Three Musketeers

Memang kebiasaan weekend saja terus pulang ke rumah
Mak Ayah aku di Dato Keramat.
Tapi semalam hanya sempat
datang lewat petang dalam pukul 4.30pm kerana Sabtunya
kami ada wedding saudara mr Hazwan di Bangi.
Sampai di rumah Mak, dalam sejam kemudian adik aku As
mengajak kami ke KLCC
untuk join family Makcik Hana aku di sana.
Niat nak bawa Nia, tetapi memandangkan Tok Ma dan Tok Ayah
rindu dengan si kecil jadi aku tinggalkan saja di rumah.

Sampai di KLCC, family makcik aku
tengah berada di butik GAP Kids.
Jadi terus ke butik tersebut.
Jalan2 sampai la singgah ke butik Quicksilver Roxy pulak.
Ada sale. Ingat nak window shopping,
Belek punya belek, akhirnya aku dan adik aku, As dapat
handbag Roxy satu sorang.
Paling menarik sebab dapat lagi Member Discount.
Memang menguntungkan.
Adik sepupu aku, Farina terpaksa hold
dulu handbag sebab duit tak bawa.
Nak kasi pinjam, tak mahu.
Takut dengan kena marah dengan Mama dia. Aiya.

Habis membeli belah, kami terus dinner.
Makan Ayam Penyet di Food Court.
Sedap!


p/s : lipstik Revlon Colorburst in Soft Nude buat muka aku nampak pucat. Haih.
Kena cari color lain.



0 comments:

Disclaimer

Copyright© by The Sand and Foam. All rights reserved.

The Sand and Foam holds copyright in the information available on this blog, unless otherwise stated.

Copyright of 3rd party found on this blog must also be respected.

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP