Thursday, February 4, 2010

HARGA TERKINI, TERENDAH & TERHEBAT!!!

Saya sedang dalam proses untuk kembali aktif dalam aktiviti bisnes secara maya. Fuh ayat nya kan..Dah cuti 2 bulan ++ sejak melahirkan Nia, jadi aktiviti bisnes online saya agak perlahan tetapi masih berjalan seperti biasa. Mana2 customer yang sudah biasa, mereka terus membeli ke rumah untuk belian secara borong. Ya, kamu pun sangat di alu2 kan. Beli untuk diri sendiri boleh..untuk kawan2 boleh..atau untuk saudara mara. Datang lah..lihat, cuba & rasa kain itu..kemudian mulakan pilihan corak & warna kesukaan. Yang penting, harga nya jauh lebih berbaloi-baloi..(pinjam tagline Celcom boleh tak?) Untuk yang berminat untuk bisnes secara kecil-kecilan, ini tempatnya! Bisnes keluarga saya ini tempat yang tepat kerana selain kualiti kain Lycra nya yg bagus (jangan risau, kain2 Lycra kami ini adalah dari pengeluar gedung tekstil terkemuka di Malaysia..iaitu J***L ) harga pukal/borong kami sungguh berpatutan.

Saya sendiri memakai tudung2 dari koleksi ini. Lihat gambar2 di bawah, ha macam ini lah. Jadi, bagaimana? cantik ?berminat ? ingin cuba? mari..mari..sangat berpatutan dari SukmaOn9Shop. Untuk promosi & nilai terhebat ada di sini (klik link ini ya) 


saya menggayakan tudung Lycra awning Thai Silk (model pinjam T_T)

saya menggayakan tudung All Lycra warna Turqoise


saya menggayakan tudung Dark Scarlet dari Mahani Abstract Design

p/s : Untuk koleksi tudung printed, maaf2..buat sementara waktu tidak dapat upload di blog. Sekarang saya & keluarga lebih memfokus tudung All Lycra (jgn risau, printed still on going cuma masa tidak mengizinkan utk upload2). Bagi customer yang ingin datang/singgah ke rumah, kamu boleh lihat/beli tudung printed..ha, menarik kan? :D

0 comments:

Disclaimer

Copyright© by The Sand and Foam. All rights reserved.

The Sand and Foam holds copyright in the information available on this blog, unless otherwise stated.

Copyright of 3rd party found on this blog must also be respected.

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP