Wednesday, May 5, 2010

Cobaaannn...

Macam nak pengsan tengok koleksi2 RS dari Comfy Joey. Tengok la
gabungan warna-warnanya dan corak yang dipilih.
Alahai....tempting!
Harga ngan pun tempting juga wahai ibu-ibu. Lepas convert
ke RM plus shipping, memang meletop. Tak mampu den.
Cuci mata saja la di sini.
Tak pe lah, hanya mampu beli local punya. Pun dah cukup selesa sebenarnya.
Cuma mak dia je mengada lebih nak pakai RS
yang cantik+superb+fobulous macam ini. Hihi.


~ E-Shopping lagi ~
Tengah tunggu kiriman dari posmen :
dari atas : Baju dari TyracShop & Skinny Jeans dari
BeetchBeetch

3 comments:

Lovely Bella Friday, May 07, 2010  

waaaa..cantiknyer.. huhuhu tp x de duit nih.. heheh salam singgah di waktu petang lalu follow.. nice blog dear! :)

Sukma SuKkma Friday, May 07, 2010  

hai Bella

Thanks dah singgah. Salam perkenalan ya.. :)


Regards,
Sukma

cik ani Saturday, May 08, 2010  

oh i can c a sweet mom here..dgn equipment yg sweet juga..nice blog..

Disclaimer

Copyright© by The Sand and Foam. All rights reserved.

The Sand and Foam holds copyright in the information available on this blog, unless otherwise stated.

Copyright of 3rd party found on this blog must also be respected.

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP