Monday, August 24, 2009

Menu Berbuka & Birthday K Jun

Semalam selain dapat berbuka dengan FIL, sempat meraikan birthday sis in law, Kak Jun selepas solat Terawih. Baru tahun ini aku berkesempatan berbuka dengan seluruh ahli keluarga mr Hazwan. Yang bestnya dapat merasa air tangan MIL 2 hari berturut2..Suasana hujung minggu lepas agak meriah kerana ada sambutan hari jadi lewat malamnya. untuk menu berbuka semalam:

* Nasi Tomato
* Kari Ayam
* Acar Sayur
* Ayam Golek
* Sambal Paru
* Murtabak
* Roti John
* Kurma
*Cucur
*2 biji Kek Coklat & Tiramisu
* Jus Tembikai
* Nescafe

Meriah kan? Ini menu2 jika berbuka di rumah FIL, kalau di rumah sendiri mau separuh dari menu di atas. Sekadar 2 3 menu untuk mengalas perut. Dah nama ahli2 keluarga aku kecil2 badannya, makan pun macam orang diet. hehe..

Hari ini, aku akan berbuka di rumah keluarga aku. Apa agaknya juadah berbuka hari ini? Cadang nak masak Udang Sambal Berserai & Baby Sawi bersos tiram...hhmm

2 comments:

Zaffi Zuhri Monday, August 24, 2009  

Meriah sungguh lauk-pauk!! Saye sangat iri hati.. :p

Bestkan dekat dgn family. I kat sini makan air tgn sndri dengan kedai je la..

Rindu bazaar Ramadhan juga :(

btw, happy fasting & salam Ramadhan to you & family. Semoga dosa2 kite dpt diampuni dan hidup diberkati, InsyaAllah.

Tcare.

Puan Sukma Tuesday, August 25, 2009  

Mmg meriah kalau dpt berkumpul satu keluarga..yg best masa dok bz kat dapur, riuh suasana.. poor u, jauh di perantauan demi hubby terchinta takpe kan..hehe
At least dpt merasa pula suasana Ramadhan di negera org..Raya balik sini tak? jgn lupa ole2..hehe kidding..

Disclaimer

Copyright© by The Sand and Foam. All rights reserved.

The Sand and Foam holds copyright in the information available on this blog, unless otherwise stated.

Copyright of 3rd party found on this blog must also be respected.

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP