Sunday, August 2, 2009

Rezeki anak

Kebelakangan ini aku agak sibuk menguruskan bisnes tudung yg sejak dari awal telah diusahakan oleh ahli2 keluarga..mulanya setakat nak test market utk bisnes online..tak sangka semakin berkembang & yg penting aku sangat enjoy dengan keadaan sekarang. Mula-mula dulu sangat kelam-kabut dibuatnya..dengan jadual kerja & permintaan dari customer-customer yg tidak tentu masa..Allah saja yg tahu betapa letih+pening kepala sampai satu masa hari tu..hingga satu hari, aku mengalami kontraksi dimana perut mengalami kekejangan..siang malam berkejar ke sana kemari..bangun duduk bangun duduk..berjalan sana berjalan sini mau tidaknya..mungkin itu satu tanda untuk menyuruh aku slow down kan semua aktiviti..

Tetapi semua yg datang pasti ada hikmahNya..untung aku masih menetap di rumah keluarga. Ada mak,ayah & adik beradik yg terlalu byk membantu aku dlm bisnes ini. Bungkus barang + pos barang = priceless! Thanks semua!

Adrenalin semakin bertambah2 sejak dua menjak..semangat bekerja atau lebih tepat mencari wang saku lebih meningkat ke 360 darjah..Alhamdulillah, syukur kpd yg di Atas..aku selalu memikirkan ini semua rezeki dari Allah utk bayiku..dan rumah tangga kami..Semoga mr Hazwan akan senantiasa menyokong aku dari belakang..Amin amin..


p/s: juga sahabat2 aku yang banyak membantu dari segi material & kreativiti..kamu tahu siapa kamu..thanks!

0 comments:

Disclaimer

Copyright© by The Sand and Foam. All rights reserved.

The Sand and Foam holds copyright in the information available on this blog, unless otherwise stated.

Copyright of 3rd party found on this blog must also be respected.

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP