Monday, August 24, 2009

Ramadhan kembali lagi

Salam Ramadhan

Baru sempat mengemaskini blog setelah 3 hari umat Islam di seluruh dunia mengerjakan ibadah puasa. Ramadhan kali sungguh bermakna buat aku selain keberkatannya yang tiada tolok banding dari bulan2 lain, kenapa ia sungguh bermakna utk diingati ?

Ramadhan pertama sebagai isteri orang, iaitu mr Hazwan
Ramadhan pertama mengerjakan ibadah puasa ketika sedang mengandung
Ramadhan pertama berbuka puasa bersama keluarga mertua
Ramadhan pertama solat terawih bersama keluarga mertua & mr Hazwan

Oh ya, seperti tahun2 sudah..aku akan cuba berbuka puasa bersama teman2 lama sejak zaman sekolah & x-office mate..hey kalian2 semua, di mana kalian? Cepat hubungi aku..berbuka di mana tahun ini? Tak sabar nak jumpa korang..hehe..

Alhamdulillah..bisnes masih berjalan seperti biasa walau pun keadaan kesihatan tidak berapa baik sejak kebelakangan ini. SukmaOn9Shop telah berjaya menembusi pasaran Arab Saudi selain UK, Australia & Brunei. Untuk kali ini, aku telah menerima pesanan utk 10 helai tudung dan telah selamat dipos pagi tadi. Semoga perniagaan ini semakin berkembang walaupun hanya kecil2an..Amin..


3 comments:

Nana Monday, August 24, 2009  

bez la kau pose penuh la tahun ni ek.hehe

Puan Sukma Monday, August 24, 2009  

Harap2 penuh la fauzana..:)
Aku ingat nk buka posa cam thn2 lps..camne?ada idea?

hakiminwizan Wednesday, August 26, 2009  

wah..tahniah..
satu ujian di bulan ramadhan..
insyaAllah..beroleh berkat anak yang dikandung tu..AMIN..

Disclaimer

Copyright© by The Sand and Foam. All rights reserved.

The Sand and Foam holds copyright in the information available on this blog, unless otherwise stated.

Copyright of 3rd party found on this blog must also be respected.

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP